maandag 15 februari 2010

Hupla, een echte "blog-award"! (twee keer zelfs!)


Bon, eerst moet ik dus dank u zeggen aan zij die me de award gaven:
danku katrien.
danku severien.

daarna moet ik zeven andere bloggers nomineren...
dus bij deze...
één: lisette voor al die mooie dingen, kleurtjes, schrijfsels...
twee: de oontand omdat ik uitkijk naar het picknickdeken...
drie: vermiljoen voor de kleurrijke blog en de zoooo mooie stofjes...
vier: bieke voor de verhalen!
vijf: meisjemama voor de mooie dingen voor de mooie dochters...
zes: madam zsazsa voor haar mooie vogel-kerst-boom...
zeven: noeks voor de inspiraties...

en dan moet ik nog eens zeven dingen over mezelf vertellen...
één: ik eet geen erwten 
twee: ik word dit jaar nog eens 26 - 27 gaat mij niet zo goed af
drie: ik ben de trotse bezitter van een dik zwart agressief konijn
vier: ik heb net als ongeveer de helft van de gentenaren west-vlaams bloed
vijf: ik ga binnenkort voor twee weken naar cuba!!! (reistips altijd welkom!)
zes: ik hou van kabouterbier
zeven: ik kom de dag niet door zonder koffie

.

3 opmerkingen:

vermiljoen zei

murakoze cyane!

de Oontand zei

en doe er nog maar eentje bij...

dank je voor de mijne! (en ik wacht ongeduldig op de postbode)

Stien zei

Merci!